7-8 Temmuz’da Ankara’da yapılacak NATO Liderler Zirvesi öncesinde AKP emperyalist haydutların “huzuru”, “güveni” ve “mutluluğu” için canhıraş çabalamaya devam ediyor. Halk yoksulluktan perişan halde iken milyarlarca lira emperyalistler için çarçur ediliyor. NATO Zirvesi’ne karşı mücadele edenler gözaltına alınıp tutuklanıyor. Macron’un “sabah koşu rutini” aksamasın diye parklar halka kapatılıyor. Şimdi de iktidarın NATO’cuların geçiş güzergahında bulunan gecekonduların önünü bariyerlerle kapattığı görüldü.
Sol Haber’den Yalçın Cuğ’un haberine ve paylaştığı videoya göre NATO’cuların “göz zevki” bozulmasın diye Ankara’nın yoksul mahallelerinin önü bariyerler ile kapatılıyor.
Yoksul halkın evlerinin önüne çekilen bariyerlerde ise “NATO Ankara Zirvesi: Barışta Ortak Gelecek” yazıyor.


























